A tecnulugia laser hà migliuratu assai a capacità di trattà e lesioni melanocitiche è i tatuaggi cù u laser Q-switch neodymium: yttrium-aluminium-garnet (Nd: YAG) à pulsazione rapida. U trattamentu laser di e ferite pigmentate è tatuaggi sò basati nantu à u principiu di fototermolisi selezziunata. I Sistemi laser QS ponu alleggerà o sradicà una varietà di lesioni è tatuaggi pigmentati epidermici è dermali benigni cù u minimu risicu di effetti negativi.
U laser q switch cù una larghezza di impulsu ultracortu pò pruduce efficacemente effetti foto-meccanici è rompe e particelle di pigmentu in picculi frammenti.
Ci vole menu numeru di corsi di trattamentu per ottene un effettu di trattamentu megliu.
Stubborn tatuaggi verdi è blu ponu ancu esse eliminati in modu efficace.
In u miccanisimu di a distruzzione di particelle di pigmentu, ci sò principalmente effetti fototermali è fotomeccanici. A più corta hè a larghezza di l'impulsu, u più debule hè l'effettu di cunvertisce a luce in calore. Invece, l'effettu photomechanical hè utilizatu, cusì i nanosecondi ponu effittivamenti sfracicà i particeddi di pigmentu, Risultendu in una megliu eliminazione di pigmentu.
A tecnulugia laser hà migliuratu assai a capacità di trattà e lesioni melanocitiche è i tatuaggi cù u laser Q-switch neodymium: yttrium-aluminium-garnet (Nd: YAG) à pulsazione rapida. U trattamentu laser di e ferite pigmentate è tatuaggi sò basati nantu à u principiu di fototermolisi selezziunata. I Sistemi laser QS ponu alleggerà o sradicà una varietà di lesioni è tatuaggi pigmentati epidermici è dermali benigni cù un risicu minimu di effetti indesiderati. A melanina endogena altamente selettiva di i laser Q-Switched funziona cum'è un otturatore à alta velocità. in quantità elevata è li emette efficacemente nantu à e zone più affettate di a pelle. I pulsazioni d'alta veloce anu da esce da e zone affettate per guarisce a pelle da l'internu. In nanosecondi sò emessi impulsi è u fasgiolu ferma uniforme per evità ogni effettu dannosu.
1320nm: Rajeunimentu Laser Non Ablativu (NALR-1320nm) cù peeling di carbone per u ringiovanimentu di a pelle
532nm: per u trattamentu di a pigmentazione epidermica cum'è freckles, lentiges solari, melasma epidermicu, etc.
(principalmente per a pigmentazione rossa è marrone)
1064nm: per u trattamentu di a rimozione di tatuaggi, a pigmentazione dermica è u trattamentu di certi cundizioni pigmentarii
cum'è Nevus of Ota è Hori's Nevus. (principalmente per a pigmentazione nera è blu)
rejuvenation di a pelle;
Eliminate o dilute l'espansione capillari;
macchie di pigmentu chjaru o diluitu;
Migliurà e rughe è rinfurzà l'elasticità di a pelle;
Restringimentu di i pori;
Eliminà i punti neri di a faccia.